info@connection-hetkoor.nl

U kunt ons bereiken onder nummer 0251 315822

Connection-hetkoor

Een koor dat al 39 jaar bestaat is niet echt bijzonder; wat wel bijzonder is, is het feit dat het koor vele stijlen beheerst. Zo zingt het koor up-tempo gospels, maar ook ingetogen ballads en heeft het een aantal klassieke stukken in het repertoire. Ook heeft het koor een uitgebreid paas- en kerst-repertoire.

De dirigente van het koor, Rolien Eikelenboom, staat ook al vanaf het eerste uur voor het koor, net zoals een aantal leden die al vanaf het begin af aan meezingen. Een fijne vaste basis dus!

Het koor kan prachtig à capella zingen, maar het komt pas echt los als het vaste vierkoppige combo het koor begeleidt. De begeleiding bestaat uit keyboard (Roel Donken), basgitaar (Mike Oosterman), gitaar (Han Heevel) en drums (André van Roode).

Genoeg variatie dus in dit koor!

Laat u verrassen door dit gezellige gemengde koor bestaande uit 35 zangers (m/v) en fijne begeleiding!

Nieuwe leden welkom!

Een nieuw jaar een nieuw begin! Een mooi moment om deel te gaan uitmaken van ons gezellige koor: we zoeken nieuwe leden voor alle stemsoorten en vooral bassen en tenoren worden uitgenodigd om lid te worden. De tenoren kunnen zowel mannen als heel laag zingende vrouwen zijn. We repeteren tweemaal per maand op zondagavond in Castricum. Hieronder vind je het repetitieschema!

Repetities in 2023 / 2024

Tweede seizoenshelft januari 2024 tot juli 2024